Stichting Kanjer Guusje - KanjerGuusje steunt

Welkom bij de Stichting KanjerGuusje. Stichting KanjerGuusje ondersteunt de zorg voor kinderen met kanker en hun naasten. Stichting KanjerGuusje komt graag in contact met iedereen die het onderwerp kinderen met kanker na aan het hart ligt. Hieronder een overzicht van de projecten die KanjerGuusje ondersteunt. Het TweeSteden Ziekenhuis, het Elisabeth Ziekenhuis en de Isala Klinieken hebben speelgoed in ontvangst mogen nemen voor de speelkamers van hun kinderafdelingen. Samen spelen met broertjes en zusj.

OVERVIEW

This website stichtingkanjerguusje.nl currently has a traffic classification of zero (the lower the more users). We have sifted three pages within the site stichtingkanjerguusje.nl and found twenty-seven websites interfacing with stichtingkanjerguusje.nl.

STICHTINGKANJERGUUSJE.NL RANKINGS

This website stichtingkanjerguusje.nl has seen fluctuating levels of traffic until the end of the year.
Traffic for stichtingkanjerguusje.nl

Traffic ranking (by month) for stichtingkanjerguusje.nl

Traffic ranking by day of the week for stichtingkanjerguusje.nl

KanjerGuusje

Op de wind heb je geen invloed, wel op hoe je de zeilen zet. Eindelijk weer eens een foto van ons gezin. Met dank aan Jasmijn Duterloo. Zij creëerde het complete plaatje. Samen bij de boom waar Manola van Leeuwe. Zonder Guusje is alles anders. Vandaag is het 31 maart 2016. Maar het voelt niet als gewoon.

Ruil makkelijk kleertjes en speelgoed KrijgdeKleertjes

Overslaan en naar de inhoud gaan. Ruil makkelijk kleertjes en speelgoed. Is je kind weer uit zijn shirtje gegroeid? Struikel je ook over het speelgoed? Doe ook mee en geef kleding en kinderspullen een tweede leven.

WHAT DOES STICHTINGKANJERGUUSJE.NL LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of stichtingkanjerguusje.nl Mobile Screenshot of stichtingkanjerguusje.nl Tablet Screenshot of stichtingkanjerguusje.nl

STICHTINGKANJERGUUSJE.NL HOST

I discovered that a lone root page on stichtingkanjerguusje.nl took one thousand nine hundred and fifty-three milliseconds to come up. Our web crawlers could not detect a SSL certificate, so our crawlers consider this site not secure.
188.93.150.35

I identified that this website is operating the Apache/2.2.16 (Debian) os.

Stichting Kanjer Guusje - KanjerGuusje steunt

DESCRIPTION

CONTENT

This website stichtingkanjerguusje.nl had the following in the web page, "Stichting KanjerGuusje ondersteunt de zorg voor kinderen met kanker en hun naasten." Our analyzers analyzed that the website stated " Stichting KanjerGuusje komt graag in contact met iedereen die het onderwerp kinderen met kanker na aan het hart ligt." The Website also stated " Hieronder een overzicht van de projecten die KanjerGuusje ondersteunt. Het TweeSteden Ziekenhuis, het Elisabeth Ziekenhuis en de Isala Klinieken hebben speelgoed in ontvangst mogen nemen voor de speelkamers van hun kinderafdelingen. Samen spelen met broertjes en zusj."

VIEW OTHER WEBSITES

Stichting Katalysator - home

Spring naar hoofdnavigatie om in te loggen. 3 Nieuwe projecten in Mali. Welkom bij Stichting Katalysator! Wij helpen duurzame ondernemers in ontwikkelingslanden met groeien.

Startpagina - www.stichtingkattenbos.nl

DE KAT MOET WEG? Aids en Leukemie kat. Dol op het circus? Alle donateurs en adoptanten hebben een mail gekregen met een beknopte uitleg. De katten zijn weer de dupe! Want het is niet klaar.

Stichting Kerdijk Actueel Vrijzinnig Democratische Bond

4e Kerdijk-lezing met Mark Rutte staat nu op youtube! Asymp; Een reactie plaatsen. Asymp; Een reactie plaatsen. Financieel Dagblad kritisch over 4e Kerdijk-Lezing van Rutte. Asymp; Een reactie plaatsen. Asymp; Een reactie plaatsen. Asymp; Een reactie plaatsen.

KIDOS Kinderen Integreren Door Onderwijs Samen

Welkom op de vernieuwde site van Stichting KIDOS. Stichting KIDOS is een stichting die kinderen leert over zowel geestelijke als lichamelijke beperkingen, om zo een wederzijds begrip te creëren. Kidos staat voor Kinderen Integreren Door Onderwijs Samen. Mensen met en zonder beperking te bevorderen.

Stichting Kind en Hulphond

16 juni pure models! BSo de Kleine Robbe-flessen inzamelen. Blog Noor, Jort en Hope.